Päivän suuria pohdintoja: olen huomannut, että ääripäät usein viehättävät minua. Tänään tuli mietittyä sitä, että toisaalta pidän vähäeleisyydestä, kuten esim. Hurtsin esiintymistyyli tai Coenin veljesten leffat (joista Menetetty maa on ehdoton suosikkini), mutta toisaalta taas erittäin teatraalinen ja revitelty tyyli kuten Adam Lambert tai Frank'n'Furter saavat minut innostumaan.

Toisekseen pohdin sitä, miten olen aina kaikkein onnellisin shoppailureissun jälkeen silloin, jos olen ostanut CD-levyn. Vaatteet tai mikään muukaan ei vaan herätä samanlaisia tuntemuksia, ja siksi musta ei koskaan saisi kunnollista Spotifyn käyttäjää. Kuuntelen musaa netistä tasan siihen asti että saan sen hankittua levyllä, ja siinä matkalla ehtii joukosta karsiutua kaikki ne, joiden levyt ei oikeasti ole ostamisen arvoisia.

Lisäksi liitän eri tapahtumat elämässäni hyvin vahvasti musiikkiin. Tietty biisi muistuttaa tietystä tilanteesta, ja pystyn muistamaan jo ensi tahdeilla useinkin koko tilanteen valokuvamaisen tarkasti. Jos kaipaan ylipäänsä vaan hyvää ja huoletonta tunnetilaa irti todellisuudesta, kuuntelen trancea, mutta muulloin en sitä niin paljon soita.

Olin eilen taas zumbassa ja tein liikkeet ainakin kunnolla, koska tänään on kyllä kroppa melkoisen kipeä! Ja kahden tunnin päästä alkaa kuntonyrkkeily ;) Huomenna on eka päivä yliopistoa. Ylitin tällä kertaa itseni ja päätin vasta eilen, mitä laitan päälleni huomenna. Yleensä mietin tällaiset jutut jo viikkoja etukäteen. No, tällä hetkellä olen enemmän innoissani kuin jännittynyt siitä, että koulu alkaa... Saa nähdä, mitä mieltä olen sitten kun näen millaista siellä todella on!

Pakko kyllä sanoa, etten ymmärrä ihmisiä, jotka laihduttavat pelkästään muuttamalla ruokavaliota. Hei pällit, mihin unohtui liikunta? Ymmärrän kyllä jos ei siihen terveydellisistä syistä pysty, mutta esimerkiksi karppaus tuntuu monille tarkoittavan, ettei tarvitse liikkua ollenkaan. Hmm, tietysti sillä saa kivan lihaksettoman kropan, kun ottaa kaikki hiilarit pois :P Ruman näköistä silti. Itsellä on ainakin koko ajan vaan parempi ja energisempi olo, kun liikkuu enemmän kuin ennen. Ja alkaa se pikku hiljaa näkyä kropassakin.

Nyt meen pakkaileen nyrkkeilykamoja. Sommoro o/