On tullut jammailtua koko päivä ton mahtavan biisin tahdissa! Lisäksi se liittyy mun yhteen lempikirjaan Terry Pratchettilta :)

Olen nyt käyttänyt aikaa siihen, että olen selvitellyt, mitä jännää meiän kämpän lähistöllä on. Itse asiassa siellä vaikuttais olevan paljon kaikkea, eikä mitenkään vähiten tärkeänä Iso Omena on yllättävän lähellä. Olen myös yrittänyt katsella netistä, mitä verhot noin yleisesti ottaen maksavat, ja kohta pitäis vielä alkaa tutkia, löytyiskö netistä hyvää tietoa siitä, mikä pesukone kannattais ottaa (se pitäis saada ostettua niin, että samalla kun vuokrataan paku muuttoa varten, haetaan myös pesukone kaupasta).

Kirjoituskurssillakin oli tänään taas hauskaa, mun uuden kirjaprojektini päähenkilö on niin uskomattoman värikäs persoona ja itse asiassa aika raadollinen tapaus, että siitä on tosi hauska kirjoittaa. Kyseessä on siis fantasiakirja (minä, joka en ikinä ole pahemmin perustanut tavallisesta fantasiakirjallisuudesta, teen nyt jonkinlaista vinksahtanutta fantasiaromaania lyötyäni tavallaan vetoa veljeni kanssa...) jota työstän käydessäni luovan kirjoittamisen kurssilla. Kirjasta tulee kerrottua varmaan paljon enemmän tässä matkan varrella, just nyt en oikein jaksa selittää, mikä se projekti tarkalleen ottaen on.