Mielenkiintoista. Muistan uneni aina vaan tarkemmin, ja siitä lähtien, kun Ponio varattiin, olen nähnyt pelkästään sellaisia hyväntuulisia ja huolettomia unia. Välillä joudun kiroamaan sitä, että muistan jokaisen unessa tapahtuneen käänteen ja yksityiskohdan liiankin tarkasti, mutta nyt olen vaan iloinen, olo on vähän kuin pääsis huvipuistoon joka yö :D

Esimerkki: Eilen illalla olin miettinyt, että jos kaupasta jossain vaiheessa sais vesimelonia halvalla, vois ostaa sitä, koska tykkään siitä ite ja kaikki mun marsut on aina rakastanu sitä. Yöllä sitten näin unta, jossa söin ihan innoissani pitkästä aikaa vesimelonia ja tiedostin olevani unessa, koska ajattelin, et on sääli, kun hereillä ollessa joutuu toteamaan, että vesimelonit on aika kalliita. Sitten onnistuin jotenkin herättämään itseni keskellä yötä ja yritin sanoa Mikolle "meiän pitää alkaa kasvattaa vesimeloneja", mutta sanoin vahingossa "meiän pitää alkaa kasvattaa kurpitsoja". Mielestäni luulin täydentäneeni perään "ja vesimeloneja", mutta olinkin Mikon mukaan sanonut "ja kurkkuja"... No, joka tapauksessa olin heti asiasta tiedotettuani onnellisena jatkanut uniani, vieläpä sitä samaa, ja muistan ajatelleeni siinä unessa, että onneks unessa voi syödä ihan mitä haluaa kun ei tarvitse pohtia rahaa :D

Tuossa siis esimerkki mun viime aikoina näkemistä unista, ja toi sai Mikon kysymään multa, ajattelenko mä unessa(kin) vain ruokaa...

Myöhemmin tänään on tarkoitus mennä käymään iskän luona vähän selvittelemässä sinne kämppään jääneitä tavaroita. Saa nähdä jos vaikka nappais Seran mukaan vierailemaan :)