Tajusin just, että tällä hetkellä en lähtis matkalle edes Kanadaan, vaikka joku yhtäkkiä tarjoaiskin mulle tilaisuutta mennä sinne. Sattuneesta syystä Olari kiinnostaa enemmän :D

Kävin tänään taas kaupungilla ostamassa marsuille ruokaa ja pari käsipyyhettä. Niin ja selvyyden vuoksi sanon nyt ja tässä, et marsujen nimet on Aino & Sofia, eli jos joskus puhun sennimisistä henkilöistä, niin kyseessä eivät siis ole ihmiset ;) Olen suunnitellut, et alkaisin jossain vaiheessa laittaa tänne nettiin pieniä sarjakuvastrippejä jotka kuvailis "laumamme" elämää Olarissa, mutta riippuu nyt ihan siitä, mitä kaikkea siellä uudessa kämpässä sitten saa aikaan. Jo pelkästään Aino ja Sofia ovat kuitenkin sellaisia persoonia, että ansaitsevat oman sarjiksensa.

Tällä hetkellä tarkoituksena on se, että tasan viikon päästä eli ens torstaina vuokrataan paku vuorokaudeksi ja hoidetaan muutto. Perjantai-iltana mä & Mikko mennään kattomaan yks musikaali Lahteen, ja sen jälkeen toivottavasti pääsee jo omaan kämppään nukkumaan!

Päivän kiva yllätys on se, että saadaan Mikon vanhemmilta käyttämätön vatkain/tehosekoitin/joku sellanen, jolle mulla joka tapauksessa on paljon käyttöä. Olin just ehtinyt mielessäni pahoitella sitä, ettei meillä pahemmin ole varaa ostaa sellasia pikkulaitteita just nyt, mutta ongelma ehti ratketa käytännössä ennen kuin sitä edes ehti syntyä!