Viime yönä sitten näin ekaa kertaa unta, että eksyin Heathrow'n lentokentällä enkä löytänyt reittiä oikeaan terminaaliin. Nää on taas niin näitä, ilmeisesti alitajuisesti en luota siihen, että pärjään, vaikka olen liikkunut siellä yksikseni useamman kerran... Pitää siis vaihtaa tällä kertaa terminaaliakin. Siinä unessa vaan en millään löytänyt oikeaa reittiä, osa käytävistä oli remontissa, kaikki kyltit oli venäjäksi eikä missään ollut työntekijöitä joilta kysyä -___- Saapa nähdä kuinka monta tuollaista unta ehtii tulla ennen ens keskiviikon lähtöä.

Kävin tänään ostamassa sikäläiselle kaverilleni tuliaisenkin kiitokseksi siitä, että se esittelee mulle Montrealia. Aamulla mä, Mikko ja iskä oltiin myös veneellä - ihan pienellä lenkillä vaan, mentiin Kaivarin ohi auringonpaisteessa. Teki kyllä tosi hyvää, ja pääsin pitkästä aikaa myös harjoittelemaan laiturista lähtöä.

Olen päättänyt, etten anna enää minkään, mitä typerät sukulaiset/muka-kaverit sanoo, vaikuttaa mun mielialaani. Turha olla niille vihainen sen takia, että ne on idiootteja. Mieluummin senkin turhautumisen voi kanavoida kirjoittamiseen, varsinkin kun yks todellisia vihantunteita vaativa kohta odottaa vaan sitä, että tulis kirjoitetuksi. Huomasin tänään lukiessani Huonosti käyttäytyviä jumalia loppuun, että siinä oli lopussa onnistuttu aika hyvin latistamaan tunnelma ja käyttämään yksi silmiinpistävä klisee muuten hyvän tekstin lomassa. Heti siitä tajus että ahaa, vaikkei mulla ole suunnitelmia päättää DFA:ta mitenkään samalla tavalla, yhtä sudenkuoppaa munkin pitää varoa. Sain siis siitäkin hyötyä kyseiseen kohtaukseen, joka on samalla DFA:n loppuhuipennus.

Kuulin just tänään ihan mahtavan jutun! Toronton-hotelli on ilmeisesti melkoisen korkea rakennus, kuulemani perusteella kenties pilvenpiirtäjä... ja siellä on uima-allas katolla! Oon aina halunnut päästä sellaiseen hotelliin! Muutenkin se on neljän tähden hotelli, eli sopii hyvin mun snobityyliini ;) Heh, just eilen valitin Facessa, et pitäis hankkia elämä. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että ehkä maltan vielä odottaa loput, hm, neljä päivää ennen kuin pääsen Kanadaa valloittamaan!

Multa ilmeisesti lähtee netti lauantain ja sunnuntain väliseksi yöksi, mikä aiheuttaa vakavia ongelmia Stereo Love, California Gurls ja Adam Lambert -addiktioni takia. Kyllä, olen nyt kesällä intoutunut kuuntelemaan paljon kevyttä ja hassua musaa! Kohta pääsee tsekkaamaan Kanadan levykauppoja ja hamstraamaan taas kivaa musaa.

Kunpa kuntonyrkkeilyn alku tulis pian. Tahtoo päästä harjoittelemaan. Tahtoo tahtoo tahtoo. Tahtoo ostaa hanskat ja päästä kunnolla treenaamaan!