Tai ei ehkä ihan. No joo, alan taas koukuttua vanhasta kunnon Petzistä, ja nyt himoitsen itselleni Petz vitosta. En edes muista mikä se mulla oleva versio on, mutta sitäkin aion kyllä tässä pelailla... Mulla on siinä niin paljon eläimiä ;)

Kuulostaa vaan oikesti niin hullulta. Ponio tulee perjantaina, ja... Tai ehkä se selittääkin tän innostuksen hoivailla eläimiä (aloin eilen pelata netissä Howrseakin, ja jos jollain on talli jonne voisin laittaa hevoseni, sopii ilmoittaa mulle sopivaksi katsomallaan keinolla :) ). Mulla on niin kova hoivavietti tällä hetkellä, että melkein alkoi tuntua fyysistä kipua kun aioin mennä katsomaan kennelin sivuilta mahdollisia uusia kuvia. Sitä paitsi olen nyt jo kahtena yönä peräkkäin nähnyt unta Ponion saamisesta. Onneksi huomenna saadaan auto viikoksi käyttöön, jotta pääsee hankkimaan pentuaitausmateriaalit. Sitten onkin kyllä kaikki mahdollinen hankittu!

Äh, miten aika kuluukin näin hitaasti? Ilmat on kyllä ollu ihania, joten koiran kanssa on kiva käydä ulkona, mutta heti kun istuutuu sisällä koneen ääreen tai sohvalle, tulee sellanen "eiiii, miksei nyt voi jo tulla perjantai"-fiilis (ihan sama mitä yrittää tehdä). Onneksi sentään lukeminen on muuttunut vähemmän stressaavaksi, löysin nimittäin netistä äärimmäisen kätevän jutun, jonka avulla on huomattavasti helpompaa harjoitella. En kyllä kerro mikä se on, koska täällähän saattaa vaikka olla muitakin geologiaa lukemaan hakevia, jotka odottelevat hyviä vinkkejä joilla päihittää mut. Helpolla en aio hävitä :P

Kahvia olen taas juonut joinain päivinä, mutta yritän olla ottamatta sitä joka päivä, jotten taas totu siihen liikaa. Nyt olen lisäksi miettinyt perhetupareiden tarjottavia, katsotaan sitten myöhemmin, josko kavereillekin järjestettäisiin jotain (koska sitä kuitenkin moni odottaa). Ensin pitää kuitenkin antaa Ponion tottua uuteen kotiinsa, sitten voi alkaa taas kutsua vieraita.

Olin muuten ihan valmistautunut siihen, että mun pitää ommella Poniolle sopiva peti, mutta nyt muistuikin mieleen, että iskän luona on vielä Seralle kerran Jenkeistä (?) tuotu peti, jossa Sera on todistettavasti ollut kerran syömässä luuta. Ponio saattaisi sellaisesta pedistä kuitenkin tykätä, joten tuon sen huomenna autolla tänne ja laitan Seran tyynyn viereen. Katsotaan sitten, suostuuko kumpikaan nukkumaan siinä... Helmiä sioille, vai miten se nyt olikaan? Se on sentään yritetty valita niin, että koira varmasti tykkäis nukkua siinä ;D