Eilen tuli taas uusia kuvia Poniosta, ja yhdessä niissä se näyttää ihan Batmanilta :D Sen toinen korva on piilossa yhden veljen takana, mut toinen on just samalla tavalla kuin Batmanin naamarissa. Nyt taas kuuntelen Left My Heart In Tokyota, unelmoin Poniosta ja toivon, että 24 yötä menis oikein nopeasti!

Eilen kans järkkäilin ekaa kertaa hiuksiini sellaisen 40-50-luvun kampauksen, ja onnistui yllättävän hyvin! Ainakin keksin ovelan tavan laittaa otsatukan niin, että se ei tule silmille (tosin on vähän hassua puhua otsatukasta, kun mullahan ei siis sellaista ole ollut kohta kahteen vuoteen). Olin jo sortua menemään Ompussa kampaajalle, mutta ehken sittenkään vielä leikkauta itselleni otsatukkaa. Leikitään nyt ensin menneiden vuosikymmenten hengessä, ja sitä paitsi en malta odottaa, että pääsen näyttämään itseni jossain hienossa kampauksessa mummille ja ukille, koska mummi saattais hyvinkin muistaa, miten se on joskus 40-50-luvuilla laittanut hiuksiaan :) Hyvällä tuurilla pääsen kuulemaan jotain sellaisia tarinoita, jotka muuten ei olis enää muistunut mieleen!

Puolikas lopputyö on jo valmis, katsotaan et milloin saan sen kirjoitettua loppuun. Ens maanantaina se siis pitäis saada palautettua, mutta se tuskin on mikään ongelma.

On muuten aika huvittavaa, että olen ollut suht kaikkiruokainen lähes koko pienen ikäni ja kokeillut aina mielelläni kaikkea uutta, mutta kananugetteja olen välttänyt 10-vuotiaasta lähtien niin tehokkaasti kun vaan olen voinut (eli käytännössä en ole syönyt niitä sen jälkeen kertaakaan). Nyt yhtenä päivänä ostettiin niitä Mikon kanssa kaupasta ja mä suhtauduin niihin niin, että lupasin maistaa, mutta en hirveästi syödä niitä, Ne oli vieläpä sellaisia X-tran superhalpoja versioita...

No jaa, long story short: nyt olen niihin niin koukussa, että päässä pyörii Ponion lisäks vaan kananugetit ja vaan odotan, milloin voin syödä niitä uudelleen. Jos dippaa niitä hampurilaismajoneesiin ja vetää kaveriks perunoita... Ei vitsi et ne on hyviä. Ongelmaks alkaa muodostua se, et Mikko ei halua syödä niitä joka päivä (mikä on itse asiassa aika ymmärrettävää...) ja mä taas voisin toistaiseks vaikka elää niillä ;) Olen siis selvästi asennoitunut sopivasti opiskelijaelämään :D

Olen alkanut taas kuunnella Lily Allenia aina kun olen koneella, tällä hetkellä en hirveesti kuuntele musaa iPodista. Pitäis vaan löytää lisää hyviä biisejä. Tosin löydän iPodini tuhannen kappaleen joukosta yllättävän paljon kaikkia hyviä, unohtamiani kappaleita tehdessäni tällä hetkellä kolmea soittolistaa: DFA:n kirjoittamiseen valmistavaa musaa, penturadiota Ponion yksinolohetkiin ja kesämusaa autoon ;)