Tällä kertaa kirjoitan jostain muusta kuin Poniosta, koska pentu on sellainen riiviö, että sen kanssa pitää puuhailla oikeastaan kaiket päivät ja vielä illalla vähän taistella nukkumaanmenon kanssa. Sera, jota olen aina pitänyt villinä tapauksena, oli pentunakin aika enkeli Ponioon verrattuna :D

Nyt siis otan vähän vapaata maten hommista ja kirjoitan jotain muuta.

Pidin suunnilleen viikon loman lukemisesta ja kun nyt olen alkanut kerrata täydellä teholla, huomaan, että asiat ovat oikeasti ihan kohtuullisen hyvin mielessä. Lähinnä pitää vaan osata hirveä määrä uusia termejä, mutta toisaalta niihin on helppo keskittyä, kun perusasiat alkavat olla hallussa. En siis stressaa pääsykoetta yhtään niin paljon kuin voisin.

Toisekseen meillä kävi viime viikon lopulla paljon vieraita, ja pääsin ekaa kertaa ihan kunnolla emännöimään omassa kodissa. Tuparit ovat vielä edessä, mutta niistä tulee varmaan aika rennot. Sain noille vieraille sitten leipoa aika urakalla kaikkea, mutta toisaalta herkut onnistuivat aika hyvin ja kokemusta karttui taas vähän.

Tämän kirjoituksen otsikko on jälleen uusi kirjoitusideani, josta minulla ei ole vielä mielessä muuta kuin alkuasetelma. Pääsen kuitenkin varmaan kirjoittamaan sen talteen aika pian, se on sen verran selkeänä mielessä. Olen saanut taas kirjoitettua vähän, tosin se on ollut lähinnä pääprojektini uudelleenkirjoittamista, mutta tuleepahan sitäkin työtä tehtyä. Nyt huomaan, että olen kehittynyt aika paljon kirjoittajana niistä ajoista, kun olen kirjoittanut alkuperäisen tekstin.

Nyt istun sängyllä juomassa kahvia ja tunnen, että inspiraatio iskee jälleen. Osansa siihen on myös sillä, että olen katsellut molemmat Subilta tulleet Medusa-leffat toisella silmällä läpi tässä viikon aikana ja vaikka en ole pitänyt niistä sen kummemmin, yhden suosikkiartistini Mobyn biisi Extreme Ways on iskenyt aika lujaa. Tekisi itse asiassa mieli soittaa sitä koko ajan.

Vapusta on tulossa niin kiva, etten malta odottaa :) Tällä hetkellä tekee mieli olla tosi sosiaalinen, on kiva kun pääsee näkemään ystäviä! Lisäksi vapun jälkeen tulee useampia tyyppejä katsomaan pientä mustavalkoista penskaamme (ja tietysti muuten vaan hengaamaan) :)