Tänään sain vihdoin leikkautettua itselleni otsatukan, ja täytyy sanoa, että vaikka tulos nuorentaa mua, niin hiukset näyttää silti ihan älyttömän hyviltä nyt (ja sopivat paljon paremmin kevääseen!). Eikä maksanut kuin reilun kympin. Lisäksi mun mielialaani vielä nostaa se, että kampaaja kehui tosi paljon mun hiuksiani ja ihasteli sitä, millaiset kiharat mulla on (rehellisesti sanottuna en koskaan ole ymmärtänyt ihmisiä, joilla on kiharat hiukset ja ne haluaa koko ajan saada ne suoriksi. Mä ainakin pidän kiharoistani tosi paljon!).

On enää 21/20 yötä Ponion tuloon, ei siis kauankaan. Tasan kolme viikkoa, ehkä jopa päivää alle.

Kunhan saan päivän lattekupilliseni juotua, alan lukea maankohoamisesta ja vesistöjen kehityksestä. Itse asiassa mulla on aiheesta sen verran yleistietoa, että luulisin omaksuvani asiat ihan ok. Pääasia on saada luettua ja sisäistettyä tänäänkin sen verran, ettei sitten illalla (eli kun näen kavereita) tarvitse miettiä, kuinka olisi sittenkin pitänyt saada luettua enemmän.

Huomioita tästä päivästä:

1. Elvis Presleyn A Little Less Conversation on tosi addiktoiva biisi.

2. Näytän nyt siltä, että puuttuu vaan iso rusetti hiuksista ja raidallinen iso piparminttutikkari kädestä, niin olisin ihan kuin joku vanhanajan lapsi ;)

3. Jostain syystä vaikuttaa siltä, että vaikeampana pitämäni geologian kirja onkin itse asiassa paljon kevyemmin opeteltavissa kuin se, jonka luulin olevan helpompi.

4. Olen itse asiassa odottanut mekkoilmoja paljon enemmän kuin kuvittelinkaan. Kuljen mielelläni vaikka koko kesän mekossa, vaihtoehtoja ainakin löytyy!

5. Zelda-pelit ovat addiktoivia ja toisaalta myös inspiroivia.

6. Neulahuovutin eilen pienen Ponion, ja nyt tekisi kovasti mieli tehdä äidille synttärilahjaksi yks sellanen juttu, jota en alun perin suunnitellutkaan. En vaan voi sanoa vielä mikä se on, koska aina on mahdollista, että äiti jotenkin näkee tän jutun... Ja haluan yllättää.

7. Minulla on kova hinku löytää joku hyvä kevät-CD. Tosin on mulla vielä pari joita en ole koskaan kuunnellutkaan, mutta kun ne eivät ole riittävän, hm... keväisiä :D

8. Tekisi taas mieli laittaa Money For Nothing uudelle kesä-CD:lle. Haluaisin laittaa sen jokaiselle CD:lle, koska se on niin tajuttoman tarttuva. Taas jammailen täällä sen tahdissa...

9. En malta odottaa, että päästään K-Rautaan shoppailemaan kompostikehikoita... Teemme siis pentuaitausta niistä :)

10. Rakastan tehdä erilaisia listoja (mikä on varmaan jotenkin kummasti nähtävissä). Katsotaan josko saisin jossain vaiheessa aikaiseksi listata ihan kunnolla jotain.