Päivä 1 ilman kahvia.

Vatsani on ollut tosi kipeä jo vähän aikaa, joten on syytä jättää kahvinjuonti toistaiseksi pois (varsinkin, koska tosiaan haluan juoda vain sellaista italiasta tuotua, aika vahvaa kahvia). Nyt tympäisee, eikä itse asiassa niinkään se, etten saa kofeiinia, luonteeltani olen sellainen, ettei kahvia kyllä tarvita mua piristämään.

Haluan vaan taas juoda jotain niin, että mulla on jättikupillinen lämmintä juotavaa koko ajan vieressä. Tähän asti olen juonut jonkin verran kahvia ja paljon teetä, mutta jotenkin vaan tee ei riitä yksinään. Kaipaan kahvin makua jo nyt, musta tuntuu, että enemmän se maku kuin kofeiini saa mut kirjoittamaan. Kuulostaa todennäköisesti aika typerältä, mutta pitää varmaan ostaa jotain kahvinmakuista syötävää, jotta saan kahviannokseni jossain muussa muodossa (kun sillä kofeiinilla ei tosiaan ole niin väliksi).

Tänään lukeminenkaan ei ihan niin paljon hotsita, johtuen varmaan siitä, että olen taas kuuluisassa jääkauden merkit-kohdassa, joka on ollut mulle varsinainen kompastuskivi yläasteelta lähtien. En tiedä, miksen ikinä ole saanut niitä opeteltua niin, että oikeasti osaisin ne. Nyt yritän kahlata tuon alueen läpi ja tällä kertaa oikeasti oppia ne asiat, enää ei ole pelleilyn aika.

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin suurin syy kaiken tökkimiseen tänään on se, etten enää kestä tätä pennunodotusta. Olen niin malttamaton, että joudun varmaan kohta kömpimään jonnekin luolaan viimeisten talviunisten karhujen sekaan "pentu-unille", että aika kuluisi nopeammin. Vielä kaksi viikkoa ja yksi päivä, jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaan. Pitää varmaan yrittää vaan kanavoida tätä tuskasteluenergiaa siihen, että vaikka opettelisi niitä harjuja ja drumliineja.