Sain eilen kirjoitettua vähän ihan uutta tekstiä, ja tuntui tosi virkistävältä vaihteeksi kirjoittaa jotain, mistä todella tulee aika iso projekti. DFA on ollut rentouttava sen takia, ettei sitä oteta liian vakavasti, mutta kun inspiraatio erinäisten syiden takia katosi toistaiseksi, on aika taas palata varsinaisiin pääprojekteihin.

Tämän työnimi oli alunperin Kylmyys, mutta muutin sanan löytäessäni hyvän englanninkielisen, joten kirjasta tuli nyt Cringe. Kuten on helppo arvata, aion siis kirjoittaa kirjani englanniksi, tosin minut tuntien kirjoitan ensin suomeksi ja myöhemmin käännän (pidän enemmän suomeksi kirjoittamisesta, mutta jos haluan julkaista teokseni, Suomi ei ole oikea paikka siihen).

Jotenkin onnistuin erinäisten aasinsiltojen kautta päätymään Knightsbridgesta kertoville nettisivuille. Nyt taas alkaa tuskastuttaa, koska se on juuri se alue, jolla haluaisin Lontoossa asua - ja tadaa, jollette tiedä millainen alue Knightsbridge on, niin voin sanoa, että se on oikeasti Kallis isolla K:lla. OIen ennenkin haaveillut siellä asumisesta (käydessäni Lontoossa kerran tai pari vuodessa alan aina hinkua asunnosta siellä) mutta nyt jotenkin tuntuu erityisen häiritsevältä. Pitää alkaa tienata tooodella hyvin, jotta sieltä saa kämpän, joten saisin kai muuttaa urasuunnitelmat kerralla ja pitäytyä jossain ammatissa jota inhoan, jotta olisi edes toiveita saada rahaa tarpeeksi :P

Haaveita siis vain. Lontoossa saatan kyllä hyvinkin tulla asumaan, mutta tuskin Knightsbridgessä. Se on toista maailmaa, minä toista.

Mutta se hyvä puoli kirjoittamisessa on, että viime syksyn NaNon päähenkilö asui Knightsbridgessa, ja kun nyt eilen keksin yhdistää NaNoni Frostbiten ja Kylmyyden, tuloksena on Cringe, jonka päähenkilö ehkä edelleen asuu ko. alueella. Pitää vaan keksiä ammatti, jolla saa asumisen maksettua ;) Vaikka siis itse asun tuhansien kilometrien päässä, henkilöni voi asua ihan missä vain!

Eilen ostin makeen haalarin kesää varten, olin ajatellut sellaisen hankkimista, mutten löytänyt sopivaa. Nyt olin Mikon kanssa Omenassa hankkimassa vaan muutamia juttuja, esim. mun oli tarkoitus poiketa vaatekaupassa ostamassa valkoinen toppi, mutta mukaan tarttui myös haalari. Ja parasta oli, että koska Mikko oli mukana, mulla oli hyvä makutuomari :)

Okei, ehkä nyt pitäisi oikeasti alkaa taas lukea geologiaa. Sitähän voi aina ajatella vaikka niin, että jos mä pääsen yliopistoon, mä olen ainakin vähän lähempänä haavettani Knightsbridgeen muuttamisesta. Jos siis ei ajatella sitä, että mun pitäisi löytää kultaa tai timantteja, jotta varaa oikeasti olisi ;) Pääasia on nyt se, että tulee luettua, koska muistiinpanoja on vielä aika monta sivua.