Sain just äsken Bryan Adamsin Here I Am-kappaleesta jonkinlaisen jännän inspiksen ja kirjoitin DFA:han yhden sellaisen kohtauksen, jossa Neilin ja Lucyn välillä on kipinää (tosin taas aika monimutkaisella tavalla) ja yksi suuri salaisuus Neilistä paljastuu (tai riippuu ihan lukijasta, tulkitseeko salaisuuden olevan totta vai ei). Sain siis aikaan tosi tulkinnanvaraisen kohtauksen, jollaisia yritän tehdä paljon. Haluan, että lukija joutuu oikeasti miettimään, miksi asiat menevät niin kuin menevät, mikä on totta ja mikä ei ja millainen suhde Neilin ja Lucyn välillä lopulta on. (Mitään romanssia DFA:han en kirjoita, se olisi liian yksiselitteistä ja tylsää. Ideana on se, että jokainen lukija saa itse tulkita, mistä on kyse, koska ainakaan tässä vaiheessa en osaisi itsekään sanoa.)

Eilen hoidin ilmoittautumiset yhteishau(i)ssa, en aio tarkalleen paljastaa minne hain, ennen kuin itse tiedän minne olen menossa. Geologian siis toivon läpäiseväni, mutta olen tehnyt vähän varasuunnitelmia siltä varalta, että en pärjää pääsykokeessa tarpeeksi hyvin.

Jostain syystä viime päivinä inhoni erästä sellaista henkilöä kohtaan, jota en ole nähnyt vuosiin, nousi. Olen joutunut nimen kanssa tekemisiin vähän liian paljon viime aikoina siihen nähden, että minulla ei nykyään ole ko. henkilön kanssa mitään yhteyttä... Kyseessä siis yksi idiootti, joka on menneinä vuosina ollut yksi säälittävimpiä riippakiviä, huomionhakijoita ja älyltään ilmeisen vajaita, joita koskaan olen tuntenut. Ärsyttää vaan, kun ei vieläkään näemmä pääse eroon henkilöstä, vaan niin kauan kuin tunnen eräitä muita ihmisiä, tuo nimi tulee esiin.

Hauskinta tässä on se, että osittain ärsyyntymiseni perustuu siihen, että olen itse kasvanut aika snobijoukossa ja olen ylpeä siitä, että olen vähän snobi (esim. viime syksyn interraililla minä varasin majoitukset/laivamatkat, ja lähes kaikki majoituspaikat olivatkin sitten neljän tähden hotelleja joissa normaali huonehinta oli 300 €/yö. En ihan ole niitä ihmisiä, jotka yöpyisivät hostelleissa.). On jotenkin iskostunut varmaan vuosien varrella se alitajuinen asenne, että ihmiset, jotka tulevat sellaisista perheistä kuin tuo minua ärsyttävä tyyppi ovat vähän säälittävämpiä :D No joo, tekisi mieli kuvailla sitä tyyppiä vähän tarkemmin, mutta kuvauksen varmaan tunnistaisi, ja jos sen jälkeen paljastaisin mitä haluaisin tehdä tuontyyppisille ihmisille, vois tulla onkelmia. Heh, enpä tiedä, olen varmaan näin aggressiivisella tuulella siksi, että aina DFA:ta (joka on siis aika väkivaltainen ja rankka) varten nostatan itsessäni tietynlaisen mielentilan...