Tämä viikko on kyllä ollut lähestulkoon yhtä riehumista ja onnesta pullistelua :)

Syyt siihen:

1. PÄÄSIN LUKEMAAN GEOLOGIAA!!!! Nyt oli jo pakko laittaa capseilla ja monella huutomerkillä, ei vaan voi kirjoittaa normaalisti. Pisterajat oli tänä vuonna vähän normaalia korkeammalla, ja silti pääsin! Ei tätä vielä kunnolla edes ymmärrä. Olen niin onnellinen kun vaan olla ja voi.

2. Olen oikeasti lähdössä sinne Kanadaan ja sain just sieltä ystävän! Iskän työkaverin tytär on lupautunut näyttämään mulle kaupunkia, ja lähetin sille just ensimmäisen mailin, jossa vähän kerroin itsestäni. Ihan mahtavaa, ei, itse asiassa niin mielettömän mahtavaa etten tiedä, pitääkö mun pomppia päälläni elokuuhun asti että pysyn jotenkin nahoissani! Kuinka monta kertaa mun Kanadan-reissuani on yritettykään järjestää ja aina se on kaatunut, mutta nyt se sitten vihdoin toteutuu vähän niin kuin palkintona siitä, että luin niin urheasti pääsykokeisiin!

3. Olin keskiviikkona Veikan & piskien kanssa ulkoilemassa Luukissa, oli tosi hyvä ilma ja niin rento fiilis, että se oli jotain ihan uskomatonta. Just sellainen olo, ettei ole kiire minnekään, ja tuloksetkin olivat juuri silloin tulleet, niin ettei mieltä enää vaivannut mikään asia. Siellä vaan nautittiin olostamme.

4. Tämän olisi voinut pistää ylemmäskin listalla, mutta pääsin myös Hyriaan opiskelemaan luonto-ohjaajaksi! Vaikken sinne menekään, on silti mukavaa tietää, että sekin suunnitelma olisi toteutunut :)

5. Mun suussani ollut tosi kipeä haavauma on viimein parantumassa ja pystyn jo syömään normaalimmin, eikä särkylääkkeitäkään enää tarvita! Vika ei olekaan hampaissa vaan tosiaan aftassa!

6. Mulla on viimeinkin ollut aikaa oikeasti lukea kaunokirjallisia romaaneja... On niin pitkä aika siitä, kun viimeksi olen oikeasti lukenut, että on tosi rentouttavaa ottaa esille kasa pokkareita ja valkata niistä mieleisensä, jonka sitten lukee kaikessa rauhassa. Ja akut latautuvat kätevästi siinä samalla!