Taas melkoinen mielialanmuutos eiliseen, tosin nyt siihen on taas syytäkin. Itse asiassa useampiakin, mutta koska asiaan liittyy mm. erinäisiä ihmisiä, en viitsi sitä tarkemmin valottaa.

Koko päivän on ketuttanut kaikki, ja piti monta tuntia pakottaa itseä lähtemään kauppaan, koska tiesin, että pitäisi käydä Prismassa, ja inhoan kävellä siellä, kun kaikki on miljoonan kilometrin päässä toisistaan. Noh, sain sitten kaikki ostokset tehtyä, mutta kassalla myyjä alkoi tuijottaa mun korttia jotenkin epäluuloisena ja halusi _soittaa_ jonnekin. Ei se ketään kai saanut kiinni sillä puhelimella ja antoi sitten sen kortin mulle takaisin ihan normaalisti, mutta koska olin jo valmiiks huonolla tuulella ja olisin halunnut lähteä, tuntui siltä et halusin vaan huutaa sille että "hei, etkö ole ennen Mastercard Goldia nähnyt? Luuletko ettei mulla ole rahaa? Kuule, sulla ei taida olla aavistustakaan mikä luottoraja noissa korteissa on, ja sitä paitsi löytyy multa lompakosta euroja, ja saattaa siellä vielä olla aika paljon Kanadan dollareita ja Englannin puntiakin, jos ei oma valuutta kelpaa!"

En kuitenkaan sanonut mitään. Ei se ole kassatädin syy että mulla on huono päivä. Tuntuu vaan niin typerältä kun on pitänyt Kanadassa joka kaupassa hoitaa kaikki niin monimutkaisesti koska mulla on ulkomainen luottokortti, enkä jaksais vielä Suomessakin alkaa odotella kaupan kassalla, kun selkään sattuu ihan vietävästi ja olo on muutenkin kurja.

No joo, sain hampurilaisainekset ostettua ja tänään päästään testailemaan uusia autenttisia jenkkikastikkeita kotonatehtyjen hamppareiden kaveriksi :) Salaatin tietysti unohdin, mutta jotenkin mulla on sellainen olo, etten tässä mielentilassa lähde sitä ihan heti hakemaan.

Siivotakin mun pitäis, mutta se on pakko siirtää huomiselle, koska selkä on niin jäykkä, ettei paljoa viitsi kumarrella. Muussa tapauksessa saan kohta odottaa, että kello tulee puol kakstoista ja Mikko tulee töistä nostamaan mut ylös lattialta -.-

Nyt tutkimaan, löytyiskö YouTubesta jotain hyvää animesarjaa, jota vois kattoa niin, että fiilis paranis. Ja toisaalta jos sais selkää verryteltyä edes vähän, vois mennä keittämään teetä, mieliala nousis ja sais ehkä jotain hyödyllistä tehtyä. Ei sitä tiiä.